mehrclass

Facebook

Twitter

کپی رایت 2017 آکادمی آموزشی مهر.
تمامی حقوق محفوظ است.

17:00 - 9:00

ساعات کاری : شنبه تا پنجشنبه

021-88540326

تماس برای مشاوره رایگان

اینستاگرام

تلگرام

جستجو
فهرست
 

روندهای قابل پیش بینی برای بازاریابی دیجیتالی در سال های آتی

آکادمی آموزشی مهر > مدیریت و بازاریابی  > روندهای قابل پیش بینی برای بازاریابی دیجیتالی در سال های آتی

روندهای قابل پیش بینی برای بازاریابی دیجیتالی در سال های آتی

روندهای قابل پیشبینی بازاریابی دیجیتالی در سال های آتی

چه روندهای جدیدی برای تبلیغات بازاریابی خود انتظار دارید؟
چگونه می توانید از این روندها بهترین استفاده را برای افزایش دیدگاه شرکت خود داشته باشید؟

در اینجا پنج شاخص برتر برای بزرگترین روند بازاریابی دیجیتالی را آورده ایم. با مطالعه این روش ها می توانید به کسب و کار خود رونق دهید.

۱: ویدیو و پخش زنده

پخش زنده ویدیویی

ویدئو و پخش زنده یکی از ساده ترین و موثر ترین روش های ارتباط با مصرف کنندگان خواهد بود. یوتیوب (دومین موتور جستجوی بزرگ در جهان) در حال حاضر یک ابزار مهم برای بازاریابان دیجیتالی به ویژه در دستگاه های تلفن همراه است. مصرف کنندگان به دنبال راه های سرگرم کننده، شخصی و تعاملی برای ارتباط با شرکت شما هستند. نوآوری هایی مانند ویدیو ۳۶۰ درجه و پخش زنده یوتیوب به سرعت در حال افزایش است.

پخش زنده در یوتیوب

به احتمال زیاد در ماه های آینده میزان غلبه پخش زنده افزایش خواهد یافت؛ مشتریان انتظار دارند به جای استفاده از محتوای تبلیغی از قبل ضبط شده، مردم واقعی و تعاملات واقعی را ببینند.

وقتی برنامه طبق پیش بینی های شما پیش نمی رود، می توانید کنفرانس های مطبوعاتی زنده برگزار کنید و با بنیانگذاران شرکت، جلسات پرسش و پاسخ (Q&A) ترتیب دهید. شرکت ها باید از این پلتفرم منحصر به فرد برای ارتباط با مشتریان خود در زمان فعلی استفاده کنید.

facebook livestream

موفقیت فزاینده ی ویدیوهای زنده توسط فیسبوک تایید شده است، چراکه پلتفرم پخش زنده آن از زمان انتشار گسترده در سال ۲۰۱۶ بسیار محبوب شده است.
طبق آمار ارائه شده در  Google Trends، جستجوهای گوگل برای “پخش زنده فیسبوک” در دو سال گذشته ۳۳۰ درصد افزایش یافته است.

۲: آیا محصول برای مشتری مهمترین بخش معامله است؟

برای مصرف کنندگان مدرن، محصول همیشه مهمترین بخش معامله نیست چرا که تقریبا هر مصرف کننده دیجیتالی مجهز فعال است، به این معنی که آنها دسترسی نامحدود به انواع اطلاعات در مورد شرکت ها و محصولات دارند.
خرید هر محصولی توسط مشتری دیگر راحت تر شده است. با استفاده از دستگاه های موبایل، رسانه های اجتماعی و زیرساخت های رو به رشد تجارت الکترونیک، آنها قادر به کشف و تحقیق در مورد خصوصیات بی شماری از محصولات، ارسال و خواندن بررسی های انجام شده محصولات و سفارش محصول برای تحویل به در خانه خود در طول روز هستند.

این به این معنی است که شرکت ها برای توجه به هر جنبه ای از کسب و کار خود مسئولیت بیشتری دارند. با توجه به اطلاعاتی که در اختیار آنها قرار دارد، مصرف کنندگان می توانند نه فقط در مورد محصول، بلکه خود شرکت، نحوه کارکرد آن، نحوه استفاده از آن، حتی نحوه صرف پول خود را در اختیار دیگران قرار دهند. بنابراین در حال حاضر، بازاریابان باید روی ارائه یک تصویر کلی در سراسر جهان، در سراسر پلتفرم رسانه های اجتماعی و با هرگونه تعامل با مشتری تمرکز کنند.

۳: مخاطبان بازاریابی تغییر می کنند.

از آنجایی که اینترنت به مصرف کنندگان اطلاعات زیادی در ارتباط با هر محصول احتمالی را می دهد، معمولا مصرف کنندگان به یک منبع معتبر نیاز دارند که از طریق آن اطلاعات در ارتباط با محصول شما را بدست آورند. پس سعی کنید فقط در ارتباط با آنچه نیاز دارند به آنها اطلاع دهید.
کارشناسان موضوعی متشکل از مفسران مستقل و بررسی کنندگان (منتقدان) هستند که نظرات آنها در حوزه تخصصشان به طور کلی قابل اعتماد است. این افراد معمولا شناخته شده می باشند و از طریق وبلاگ نویسی، وب سایت ها و رسانه های اجتماعی، SMEs می توانند به مخاطبان زیادی دسترسی پیدا کنند بنابراین تاثیر زیادی بر موفقیت یک محصول دارند.

 

در گذشته، شرکت ها عمدتا به کاربران نهایی محصول خود اهمیت می دهند، اما زمانی که اینترنت پر از جلسات آنلاین شد، بررسی وبلاگ محصولات و راه های ارتباطی جدید با مصرف کنندگان از سراسر جهان، به طور ناگهانی افراد غیر از کاربر نهایی نیز بسیار مهم شدند. بازاریابان می توانند با هدف قرار دادن این بازرسان آنلاین برنده شوند: متقاعد کردن فقط یکی از متخصصان برای حمایت از محصول شما، می تواند هزاران مشتری به مشتریان شما بیفزاید. به علاوه، شرکت ها مجبور نیستند پیام های تبلیغاتی خود را هنگام برقراری تعامل با متخصصان، ساده تر کنند چرا که آنها در مورد مشخصات فنی به اندازه هر کسی می دانند.

۴: استوری ها در رسانه های اجتماعی

 

رسانه های اجتماعی نقش مهمی در انتشار پیام های بازاریابی شرکت شما ایفا می کنند. اما چگونگی استفاده بهتر از این پلتفرم ها مهم خواهد بود. به طور مشخص، استوری ها (stories) در رسانه های اجتماعی روشی بی نظیر برای درگیر شدن با مصرف کنندگان است در حالی که پیام خود را به طوری که سرگرم کننده و قابل درک است، در اختیار آنها قرار می دهید.

استوری در اینستاگرام در سال ۲۰۱۶ راه اندازی شد و ۲۵۰ میلیون کاربر فعال در اولین سال پیوستن خود به اینستاگرام را جمع آوری کرد. فیسبوک نیز استوری های خود را به پلتفرم خود اضافه کرده است. البته استوری ها در Snapchat نیز روشی بسیار محبوب برای مشتریان می باشند. با استفاده از آن می توانید لحظات کوتاه، متنی، خاطره انگیز از شرکت خود را ثبت کرده و مشتریان خود را افزایش دهید.

استوری هایی که شرکت ها ارائه می دهند، یک روش عالی برای نشان دادن مصرف کنندگان در سمت شخصی کسب و کار خود می باشد. و باعث می شود احساس کنند واقعا می دانند و در نتیجه این امر اعتماد مردم به محصولات تولیدی شما بیشتر خواهد شد.
فیلم های پشت صحنه، گردش در اطراف ساختمان شرکت یا نمایش جنبه هایی از فرهنگ شرکت، روش هایی برای ارتباط با مصرف کنندگان در سطح شخصی و در عین حال استفاده از سلطه رسانه های اجتماعی است.

جستجوی صوتی

 

تخمین زده می شود که تا سال ۲۰۲۰، بیش از ۵۰٪ از نتایج جستجو مبتنی بر صدا خواهد شد. همانطور که الگوریتم تشخیص صدا بهبود می یابد، همچنین انتظار می رود محبوبیت جستجو بر اساس صدا بیش از پرس و جوهای مبتنی بر متن استفاده می شود. هنگام بهینه سازی جستجوی صوتی، مهم است که توجه داشته باشید که اکثریت نتایج جستجو توسط پاسخ برجسته (featured snippet) ارائه خواهد شد. در واقع پاسخ برجسته خلاصه ای از پاسخ به پرس و جوی کاربر است که در بالای نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود. و شامل عنوان و URL صفحه است.

 

پاسخ برجسته (featured snippet)
باید مطالب خود را برای به دست آوردن حداکثر پاسخ برجسته بهینه سازی کنید. یکی از راه های انجام این کار این است که اطمینان حاصل کنید محتوای هدفمند به طور مستقیم در زیر مجموعه ای که سوال را مطرح می شود ظاهر خواهد شد. همچنین، در این قسمت تعداد محدودی از کلمات
(حدود ۴۵) مورد استفاده قرار می گیرند . پاسخ برجسته در افزایش بازدید از سایت شما بسیار با اهمیت است.

 

ادامه دارد…

 

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید