mehrclass

Facebook

Twitter

کپی رایت 2017 آکادمی آموزشی مهر.
تمامی حقوق محفوظ است.

17:00 - 9:00

ساعات کاری : شنبه تا پنجشنبه

021-88540326

تماس برای مشاوره رایگان

اینستاگرام

تلگرام

جستجو
فهرست
 

چرا محتوا پادشاه است؟

آکادمی آموزشی مهر > مدیریت و بازاریابی  > چرا محتوا پادشاه است؟

چرا محتوا پادشاه است؟

content-is-king

در مطلب قبلی به اهمیت محتوای نوشته و تاثیر آن بر سئو پرداختیم. این مطلب نیز ادامه مطالب گذشته می باشد و بی ارتباط با موضوع محتوا و افزایش رتبه وب شما در گوگل نیست.

۵٫ محتوا برند شما را قادر می سازد تا تخصص موضوع خود را به نمایش بگذارید.

اهمیت بازاریابی محتوا

مصرف کنندگان می خواهند بدانند: آیا با کارشناسانی برخورد می کنند که می دانند در این صنعت چه می گذرد؟ این پاسخ دیگری برای این سوال است، که چرا بازاریابی محتوا مهم است؟ بازاریابی محتوا به نام تجاری خود اجازه می دهد تا تخصص خود را در این زمینه را نشان دهد و در عین حال با ارائه دانش ارزشمند که می تواند به خوانندگان در مورد تصمیم گیری بیشتر کمک کند. هر زمانی که یک پست جدید در وبلاگ خود یا یک آگهی تبلیغاتی و… منتشر می کنید، این امر به رهبران و مشتریان نشان می دهد شما چقدر در مورد صنعت و چالش هایی که با آنها روبرو هستند، اطلاعات دارید. هنگامی که مشتری بالقوه قصد نیاز به خرید را احساس کند، مصرف کنندگان نام تجاری را که اطلاعاتی در ارتباط با نیازها و درک بهتر مشکلات، راه حل های پیش رو و غیره را برای آن ها فراهم آورد، به یاد می آورند.

۶٫ آیا می خواهید روابط بر پایه اعتماد را با مشتریان ایجاد کنید؟ محتوای عالی منتشر کنید.

محتوای عالی ایجاد کنید.

اگر هنوز هم برای شما سوال است که، چرا بازاریابی محتوا مهم است؟ در نظر بگیرید که محتوا چگونه می تواند به ایجاد روابط با مشتریان کمک کند. قبلا، بحث کردیم که محتوا، یک بخش جدایی ناپذیر از ایجاد اعتماد و ایجاد اعتبار نام تجاری مثبت است. این موضوع می تواند به شما در افزایش مخاطبین خود کمک کند و منجر به مشتریان جدیدی شود.

اما در مورد کسانی که قبلا از شما خریداری کرده اند؟ باید این را در نظر بگیرید که نیمی از درآمد شرکت ها از مشتریان تکراری است. علاوه بر این، طبق گزارش وبلاگ بازاریابی Tech، یک مشتری وفادار به طور متوسط تا ۱۰ برابر ارزش خرید خود را دارد. به طور قطع می توان گفت مشتریان وفادار یک مزیت بیسار بزرگ برای کسب و کار شما هستند. اگر تکرار فروش بخش قابل توجهی از درآمد شرکت شما را تشکیل می دهد، یکی از کارهایی که انجام دادن آن چیزی جز سود و افزایش درآمد برای شما نخواهد داشت؛ پیدا کردن روش هایی برای تقویت روابط فعلی شما با مشتریان تان می باشد.

 

پس از اینکه یک مشتری بالقوه به مشتری وفادار شما تبدیل شد، ارائه محتوای عالی را متوقف نکنید. محتوایی که برای مشتریان شما ارزشمند باشد، با تقویت روابط شما با مشتریان، وفاداری آنها نسبت به برند شما را افزایش خواهد داد. این امر می تواند فروش تکراری را تشدید کند و به شما در ایجاد طرفداران همیشگی برای برندتان کمک کند. با بهره گیری از محتوای عالی، مشتریان نه تنها در مورد یک شرکت با محتوای سفارشی احساس مثبت می کنند، بلکه به نام تجاری آن نیز نزدیک ترند.

 

چه نوع محتوایی برای ایجاد روابط نام تجاری بهتر است؟

استفاده از فایل های ویدیویی و سایر فایل های بصری قابل اطمینان و حاوی اطلاعات مفید می تواند به مشتریان شما کمک کند که بیشتر از محصولات یا خدمات شما استفاده کنند. با استفاده از این روش ها برند شما نزد مشتری ارزش بیشتری کسب می کند، و در نتیجه این امر احتمال بازگشت آن ها برای خرید از شما بیشتر و بیشتر خواهد شد.

کتابچه راهنما و کاتالوگ های مربوط به نام تجاری شما و مقایسه ها یک نمونه بی نظیر دیگر از محتوا هستند که می توانند به برند شما نزد مشتریان ارزش بیشتری بدهند. با کمک به مشتریان تصمیمات خرید دقیق تر، شما در تلاش برای ایجاد اعتماد بیشتر و تشویق فروش تکراری هستید. با کمک به مشتریان در تصمیم گیری دقیق خرید، در حال تلاش برای ایجاد اعتماد بیشتر و تشویق فروش تکراری خواهید بود.

۷٫ مشتریان شما محتوای عالی می خواهند !

 

 

چرا محتوای بازاریابی مهم است؟ رهبران و مشتریان شما می خواهند مطالب مفید را بخوانند. در حقیقت، حدود ۲۰٪ از زمان مصرف اینترنت هر شخص فقط صرف خواندن محتوا می شود. طبق آمارها بسیاری از مردم دوست دارند در ارتباط با برندهای مورد علاقه خود مطالبی مطالعه کنند. علاوه بر این، ۸۰ درصد از کاربران اینترنت دوست دارند از طریق محتوای سفارشی خود اطلاعاتی در ارتباط با شرکت ها یاد بگیرند.

این آمار نشان می دهد که مصرف کنندگان نه تنها محتوا را دوست دارند، بلکه می خواهند محتوایی عالی از نام های تجاری مانند برند شما بخوانند!

ایجاد محتوای سفارشی با مخاطبان مورد نظر شما سخن می گوید و نوعی ارزش را به برند شما ارائه می دهد. اینکه محتویات شما سرگرم کننده است یا آموزشی ؟ از محتویات خود به عنوان یک فرصت برای نشان دادن آن به مصرف کنندگان استفاده کنید.

کلید ایجاد محتوایی موثر که به شما در برقراری ارتباط با مخاطبان مشتاق کمک می کند، تمرکز بر موضوعاتی که به نیازها، منافع، و چالش های آنها مربوط می باشد. فراموش نکنید که کمی از خصوصیات محصولات یا خدمات خود را نشان دهید تا به مشتریان کمک کند تا نام تجاری شما را بشناسند و از بقیه جدا شوید.

۸٫ بازاریابی محتوا به شما کمک می کند تا خود را از رقبا جدا کنید.

بازاریابی محتوا به شما کمک می کند تا خود را از رقبا جدا کنید.

امروزه در هیاهوی بازار دیجیتال، حیاتی است که کسب و کار کوچک خود را از رقبا متفاوت کنید. این اهمیت بازاریابی محتوا است. بازاریابی محتوا یک راه موثر است که کسب و کارهای کوچک می توانند کار خود را در صنعت از دیگران جدا کنند و نشان دهند چه چیزهایی باعث می شود شرکتشان خاص باشد.

موضوعاتی که شما برای محتوای خود انتخاب می کنید و ارزش محتوایی که ارائه می دهید می تواند برای مصرف کننده تفاوت در انتخاب نام تجاری شما نسبت به رقبا را ایجاد کند. برای مثال، اگر یک خریدار در مورد چالش های خود و محصولات خاصی که می تواند به حل این چالش ها کمک کند، تحقیق می کند، بیشتر مایل به خرید کسب و کاری هستند که به آنها اطلاعات مفیدی در ارتباط با این چالش ها ارائه دهد.

خود را از رقبا جدا کنید.

فراتر از نوع محتوایی که تولید می کنید،همچنین، از طریق زبان محتوا و نحوه ارائه اطلاعات می توانید خودتان را از رقابت جدا کنید. برای مثال:

آیا شخصیت نام تجاری شما جدی و حرفه ای است؟
سرگرمی یا آموزشی است؟ یا شاید ترکیبی از هر دو باشد!

 

تعیین اینکه چگونه می خواهید برند خود را نشان دهید و صدای نام تجاری را به تصویر بکشید، می تواند به شما در ایجاد محتوای منحصر به فرد برای کسب و کار کمک کند. این شخصیت نام تجاری می تواند به شما در برقراری ارتباط با خریداران هدف شما کمک کند و به آنها نشان دهد که چه چیزی کسب و کار شما را ویژه می کند. یکی از بهترین روش های نمایش این شخصیت از طریق محتوایی است که شما ایجاد می کنید.

۹٫ محتوا در هر مرحله از مراحل بازاریابی مهم است.

چرا بازاریابی محتوا مهم است؟

سه حوزه مهم از کانال بازاریابی وجود دارد که باید در زمان توسعه کمپین های بازاریابی دیجیتال به آن فکر کنید. با توجه به تصویر قیف بازاریابی،  بازاریابی محتوا در هر مرحله از قیف نقش مهمی ایفا می کند.

بالای قیف (TOFU):

در بالای قیف، مشتریان احتمالی شما فقط از مشکلات خود مطلع شده اند. و در ارتباط با اینکه چه راه حل هایی وجود دارد شروع به جمع آوری اطلاعات می کنند. در این مرحله، محتوا می تواند به آنها اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم گیری در مورد اینکه کدام راه حل ممکن است کمک کند، را بدهد.

میانه قیف (MOFU):

وسط قیف، منجر به ارزیابی گزینه های خود برای محصولات یا راه حل ها می شود. محتوا در این مرحله از قیف به معنای آموزش راهبردی در مورد گزینه های مختلف آن ها است تا بتوانند انتخاب های خود را محدود کرده و به تصمیم گیری برای خرید نهایی نزدیک شوند.

پایین قیف (BOFU):

رسیدن به پایین قیف، بدان معنی است که آنها آماده تبدیل به مشتری هستند. محتوا در این مرحله به معنای تأیید نهایی تشویق به خرید است و به آنها اجازه می دهد تصمیم گیری آگاهانه بگیرند.

هنگام ایجاد بازاریابی محتوا برای رسیدن به مشتریان بالقوه در هر مرحله، از آنچه که هر شخص به آن نیاز دارد آگاه باشید.

چشم اندازها در بالای قیف نیاز به اطلاعات کلی تری دارند تا به آنها کمک کند چالش ها و راه حل های بالقوه را بهتر درک کنند.

مخاطبانی که به وسط قیف می رسند به اطلاعات دقیق تری نیاز دارند که آنها را برای ارزیابی گزینه های خود تشویق کند.

انتهای قیف منجر به محتوا با جزئیات خاص درباره محصول یا راه حل منحصر به فرد شما می شود، و در تصمیم خرید قطعی کمک می کند.

۱۰٫ محتوا تقریبا هر استراتژی بازاریابی دیجیتالی را پشتیبانی می کند.

 

اهمیت دیگر بازاریابی محتوا این است که محتوای متداول و با کیفیت، هر بخش دیگری از استراتژی بازاریابی دیجیتالی شما را پشتیبانی می کند.

اکثر شرکت های کوچک بیش از یک ابزار در جعبه ابزار بازاریابی دیجیتال خود دارند. بازاریابی ایمیلی (Email Marketing) گرفته تا بازاریابی در شبکه های اجتماعی (Social Media) یا حتی تبلیغات PPC از جمله تاکتیک هایی هستند که می توانید از آن برای جذب مخاطب مطلوب خود استفاده کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید