mehrclass

Facebook

Twitter

کپی رایت 2017 آکادمی آموزشی مهر.
تمامی حقوق محفوظ است.

17:00 - 9:00

ساعات کاری : شنبه تا پنجشنبه

021-88540326

تماس برای مشاوره رایگان

اینستاگرام

تلگرام

جستجو
فهرست
 

۷ استراتژی راهبردی برای تبلیغات بازاریابی شما

آکادمی آموزشی مهر > مدیریت و بازاریابی  > ۷ استراتژی راهبردی برای تبلیغات بازاریابی شما

۷ استراتژی راهبردی برای تبلیغات بازاریابی شما

تبلیغات دیجیتالی جزء اصلی راهبردهای بازاریابی مدرن است و اگر تا به حال بخشی از استراتژی های کسب و کار شما نبوده است، باید از این به بعد به فکر پیاده سازی آن باشید. کسب و کار شما Business-to-business)B2B) است یا business-to-consumer)B2C)؟ با اجرای تبلیغات دیجیتال به طور صحیح، قادر خواهید بود درصد موفقیت حضور آنلاین خود را افزایش داده و در نهایت، تبدیل مشتریان احتمالی به مشتریان وفادار و فروش بیشتر را افزایش دهید. در حال حاضر بیش از همیشه، تبلیغات دیجیتال به شرکت شما اجازه می دهد که دید وسیع تری در ارتباط با مخاطبان داشته باشید. با این حال، اگر استراتژی های تبلیغات شما به خوبی پیش نروند، به احتمال زیاد به نتیجه مد نطرتان نخواهید رسید. اینکه کدام شیوه طراحی، کانال، و یا عناصر پیام مورد استفاده شما است بسیار اهمیت دارد ولی مهمتر از آن توجه کردن به این روش هاست تا به نفع شما کار کنند.

به این ۷ تاکتیک نگاهی بیندازید و ببینید آیا در استراتژی بازاریابی خود آنها را به کار می برید یا خیر؟ این استراتژی ها قطعا به نتایج تبلیغات دیجیتالی شرکت شما کمک حواهند کرد.

۱٫ عناصر خلاق

اگر کسب و کار شما دارای عناصر بصری باشد این امر شما را در رقابت متمایز خواهد کرد. در تبلیغات بازاریابی خود از آن استفاده کنید. حال این عنصر خواه یک لوگو باشد یا یک فونت خاص یا حتی طرح و رنگ. داشتن آن می تواند به ایجاد نام تجاری شما کمک کند و شما را متمایز سازد. شما باید مخاطبان را جذب کنید، همچنین باید توجه آنها را جلب کرده تا نام تجاری کسب و کارتان در ذهن آنها حک شود. ترکیب عناصر بصری منحصر به فرد و خلاقانه در تبلیغات بسیار پر اهمیت است این امر به افزایش مشتریان و درآمد شما کمک می کند. البته توجه کنید بین این تصاویر بایستی سازگاری برقرار باشد.
هنگامی که در رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنید،  خلاقیت بسیار مهم است چرا که اغلب کاربران بیش از یک بار پست یکسان را مشاهده نمی کنند. توجه داشته باشید هنگام آزمایش تغییرات و تلاش برای انجام کمپین های جدید،  به تصاویری که دارای زیبایی شناختی پایدار هستند نگاه کنید، به طوری که کمپین های تبلیغاتی شما در شبکه های اجتماعی نظر افراد را به خود جلب کند و تکراری نباشد.

۲٫ صرف عاقلانه

هر پلتفرم مورد استفاده برای فروش آنلاین یک ارزش متفاوت را به کسب و کار شما می دهد. باید تجزیه و تحلیل کنید که کدام رسانه ها نیاز به زمان و پول بیشتری برای سرمایه گذاری دارند و همچنین استفاده از کدامیک جز موارد ضروری نیست. پلتفرم هایی که واقعا برای یک شرکت خوب کار می کنند، لزوما برای دیگران همان نتایج را به همراه نخواد داشت. این امر برای نام تجاری شما بسیار ضروری است و باید بودجه خود را بر اساس آن برنامه ریزی کنید.
ضروری است که ارزش هر کانال را بدانیم. تبلیعات پلتفرم های جستجو مانند Google Adwords زمانی که یک تقاضای واضح برای محصول یا خدمات شما وجود دارد، یا می خواهید افرادی را که به دنبال محصول یا خدمات شما هستند را هدف قرار دهید بهترین نتیجه را در بر خواهد داشت.

۳٫ تحقیقات خود را انجام دهید.

ممکن است بر اساس تجربیات گذشته در تبلیغات خود برای کسب بهترین نتایج برای مخاطبان خود ایده هایی داشته باشید. اما داشتن زمان لازم برای انجام تحقیق کامل و کسب اطلاعات در زمینه حمایت از اقدامات شما مهم است. زمانیکه مشتریان شما در جهت کاملا متفاوت قرار دارند ممکن است پیش بینی کنید که آنها چگونه رفتار خواهند کرد. برای پیاده سازی ایده هایتان و پیش بینی رفتار مشتریان پیش از وقت آماده باشید و از اطلاعاتی که در مراحل تحقیقات جمع آوری می کنید استفاده کنید تا بودجه استراتژی بازاریابی خود را برنامه ریزی کنید.

 

بسیاری از افراد از پست های حمایت شده و دیگر تبلیغات کلیکی استفاده می کنند. اکثر پلتفرم ها به شما امکان می دهند پست های تبلیغاتی و تبلیغات خود را به طور خاص هدف قرار دهید، این نکته را در نظر بگیرید که طی یک دوره (حتی یک دوره کوتاه) تحقیق واقعی انجام دهید.

حس ششم شما ممکن است به شما درباره اینکه چه کسانی مشتری هستند، بگوید. اما شما باید برای پیدا کردن اینکه – کدام مشتری بیشترین مصرف را دارد؟ وقت بگذارید. به علاوه اینکه: چه کسانی دوباره برای خرید باز می گردند؟ و بیشتر مشتریان شما در کجا مستقرند؟ 

۴٫ قیف خرید

درک مراحل قیف خرید و اینکه خریدار در کدام مرحله قرار دارد و آنچه شما باید در هر مرحله از فرایند ارائه دهید تا محصول یا خدمات به طور موثر به کاربران برسد اهمیت دارد. گزینه های دقیق بسیاری وجود دارد که به بررسی تحلیل های خریدار می پردازد. علاوه بر اینکه می توانید هر مرحله از بازدید مشتریان در وب سایت خود را مشاهده کنید، می توانید ببینید چه مقدار وقت در هر صفحه صرف کرده، و حتی چه صفحاتی باعث ترک احتمالی وی از وب سایت شما شده است. از این اطلاعات برای تهیه بازاریابی دیجیتالی خود برای مخاطبان استفاده کنید تا بتوانید فرایند ساده ای برای آنها ایجاد کنید. این امر برای شما بسیار سودمند خواهد بود.

۶٫ استفاده از رسانه های اجتماعی

برای دیدن اینکه کدام روش به بهترین شکل ممکن کار می کند، لازم است اطلاعات خود را به صورت مستقیم تولید کنید. هنگامی که کار بازاریابی آنلاین را انجام می دهید، با افراد گوناگون و سلیقه های متفاوت می رسید، این امر هنگام سنجش نتایج باید مورد توجه قرار گیرد.

۷٫ استفاده از فیسبوک

 

بر اساس مطالعات انجام شده ۸۰ درصد از کسب و کارهای کوچک و متوسط از تبلیغات فیسبوکی استفاده نکرده اند. فیسبوک یک فضای تبلیغاتی عالی برای کسب و کارهای کوچک است.این پلتفرم به شما اجازه می دهد به یک سطح کاملا وسیعی از معروفیت برسید. اکنون، بیشتر از همیشه، توصیه های دوستان تاثیر زیادی می طلبد و حتی می تواند مصرف کننده های محتاط را تحت تاثیر قرار دهد. برای انجام این کار، باید در اختیار مشتریان خود گذشته، حال و آینده باشید. البته ما می دانیم که پیگیری های فیس بوک برای کسب و کارها در یک شب اتفاق نخواهد افتاد. پس چگونه می توانیم یک گروه از مشتریان را در مدت کوتاهی جمع کرده و حضور در رسانه های اجتماعی خود را آغاز کنیم؟

 


فیسبوک دارای یک مدل تبلیغاتی عالی است که باعث می شود تا کسب و کارهای کوچک بتوانند به راحتی در بازارهای هدف، تبلیغات خود را انجام دهند. حتی با سرمایه گذاری کم، می توانید با مشتریان خود در تماس باشید. اگر فیسبوک به درستی استفاده شود، می تواند ابزار تبلیغاتی قدرتمندی باشد. مطمئن باشید که برخی تبلیغات به درستی کار می کنند، آنها را آزمایش کنید و بدانید کدام یک به کسب و کار شما رونق بیشتری می دهد. نظرات مشتریان را مورد توجه قرار دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید