mehrclass

Facebook

Twitter

کپی رایت 2017 آکادمی آموزشی مهر.
تمامی حقوق محفوظ است.

17:00 - 9:00

ساعات کاری : شنبه تا پنجشنبه

021-88540326

تماس برای مشاوره رایگان

اینستاگرام

تلگرام

جستجو
فهرست
 

۷ ابزار بازاریابی دیجیتالی برای موفقیت در سال ۲۰۱۸

آکادمی آموزشی مهر > مدیریت و بازاریابی  > ۷ ابزار بازاریابی دیجیتالی برای موفقیت در سال ۲۰۱۸

۷ ابزار بازاریابی دیجیتالی برای موفقیت در سال ۲۰۱۸

7 ابزار بازاریابی دیجیتالی

اکثر بازاریابان دیجیتالی در هر زمان خاص از چندین راه حل و ابزار خاصی استفاده می کنند. آنها معمولا در حال ایجاد استراتژی، اجرای کمپین ها و مدیریت کانال های ارتباطی و حیاتی هستند. خوشبختانه، ابزارهای  زیادی جهت بازاریابی دیجیتالی در دسترس هستند تا اعمال جادویی را انجام دهید. در اینجا ۷ ابزار بازاریابی دیجیتالی که مورد علاقه بازاریابان است معرفی خواهند شد و هر یک از  آنها باید اطلاعاتی در ارتباط با این استراتژی ها بدانند معرفی خواهیم کرد.

۱٫ تست سرعت وب سایت

 

تست سرعت وب سایت

 

مشتریان احتمالی اطلاعات را سریع می خواهند و معمولا وقت آن را ندارند که برای بارگذاری یک وب سایت زمان زیادی را معطل بمانند. زمان بارگذاری صفحه تا حد زیادی بر نرخ تبدیل تاثیر می گذارد. در حقیقت، اگر زمان بارگذاری صفحه شما از یک تا سه ثانیه افزایش یابد، می توانید درصد بازده خود را با ۳۲٪ افزایش دهید (در واقع نرخ تبدیل به این صورت محاسبه می شود: ۱۰۰  *{تعداد کل بازدید کننده ها / تعداد افرادی که خرید می کنند} =نرخ تبدیل).

 

تست سرعت وب سایت با Pingdom

به همین دلیل ضروری است که به طور دائم یک ابزار برای اندازه گیری سرعت وب سایت در جیب خود داشته باشید. ابزار مورد نیاز برای تشخیص این مسائل، تست سرعت وب سایت Pingdom است.

۲٫ ابزارهای آنالیز وب سایت (Website Analytic Tool)

 

ابزارهای آنالیز وب سایت (Website Analytic Tool)

 

به طور قطع می توان گفت بهترین ابزار برای تجزیه و تحلیل، گوگل آنالیز (Google Analytics) است. به سادگی و با وارد کردن یک کد ردیابی مختص به خود که به تمام صفحات وب سایت اضافه می کنید می توانید به اطلاعاتی در ارتباط با عملکرد وب سایت دسترسی آزاد داشته باشید. با استفاده از امکانات گوگل آنالیز می توانید ببینید بازدید کنندگان، وب سایت شما را از کجا پیدا می کنند، از کدام صفحات بیشتر بازدید می کنند، کدام صفحات باعث می شود مردم سایت شما را ترک کنند و خیلی اطلاعات بیشتر.
این بینش ها به شما امکان می دهد که استراتژی های هوشمند در مورد افزایش نرخ تبدیل بازدیدکنندگان در وب سایت خود را ایجاد کنید.

 

 ابزارهای آنالیز وب سایت Google Analytic

  

   زمانی که شروع به استفاده از  Google Analytics می کنید، سعی کنید برای پاسخ به این ۵ سوال از آن استفاده کنید.

  1.      چه کسی در حال بازدید از سایت من است؟

  2.      وقتی بازدیدکنندگان در وب سایت من هستند چه کاری انجام می دهند؟

  3.      بازدیدکنندگان از کجا می آیند؟

  4.      چرا بازدید کنندگان به سایت من می آیند؟

  5.      بازدید کنندگان چگونه سایت من را پیدا می کنند؟

 

۳٫ مدیریت کسب و کار

 

Google Alerts

 

چگونه می توانید  کسب و کار خود را به راحتی در اینترنت نظارت کنید؟ پاسخ دقیقا Google Alerts است. این استراتژی برای استفاده فوق العاده ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای یک کلمه کلیدی دلخواه هشدار (Alerts) ایجاد کنید. از آن پس اگر مطالب جدیدی در ارتباط با آن هشدار در اینترنت افزوده شد گوگل در ایمیل به شما اطلاع خواهد داد. به عنوان مثال شما نام خود را به عنوان یک هشدار انتخاب می کنید بعد از این کار هرگونه مطلبی در ارتباط با شما در وب نوشته شد از آن مطلع می شوید. به این صورت که اگر هر گونه نوشتار جدیدی از شما در اینترنت ظاهر شود گوگل یک به روز رسانی ایمیل را برای شما ارسال خواهد کرد. با این وجود اگر وبلاگ دیگری درباره محصول شما صحبت می کند، می توانید از طریق هشدارها کشف کرده و مقاله را در رسانه های اجتماعی خود تبلیغ کنید. اگر نظری از مشتریان را در مورد خود پیدا کنید که تاثیر منفی دارد با استفاده از Google Alerts می توانید وضعیت را رفع و اصلاح کنید. این پدیده یک ابزار مبتکر بزرگ برای مدیریت روابط عمومی است.

 

۴٫ مدیریت شبکه های اجتماعی

امروزه تقریبا هر کسب و کاری می تواند از رسانه های اجتماعی بهره ببرد. می توانید از رسانه های اجتماعی برای بازاریابی، تحقیق، خدمات مشتری و خیلی چیزهای دیگر استفاده کنید. اما آیا مدیریت سایت های رسانه های اجتماعی همیشه آسان است؟ در جواب بایستی گفت خیر؛ فرض کنید شما در چند شبکه اجتماعی نظیر فیسبوک، اینستاگرام و Pinterest فعالیت دارید. به نظر شما آیا وقت پاسخگویی و چک کردن تمام این شبکه ها را دارید؟ البته برنامه هایی برای کمک به شما در مدیریت شبکه های اجتماعی وجود دارد که امکان برنامه ریزی، تجزیه و تحلیل و حتی ویرایش را فراهم می کند.

لیستی از بهترین ابزارها عبارتند از:

    

     HootSuite 
     بافر (Buffer)
     Sprout Social

 

۵٫ ابزار بهینه سازی نرخ تبدیل

ابزارهای بازاریابی نرخ تبدیل

 

بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) یک روش اثبات شده برای استفاده از تجزیه و تحلیل برای بهبود شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) در وب سایت شما است. چهار مرحله اساسی برای این استراتژی جمع آوری اطلاعات مربوطه، ایجاد یک فرضیه قابل آزمون، آزمون فرضیه ها و بررسی نتایج برای اثربخشی است. این ابزار به شما کمک می کند تا فرضیه های ایجاد شده خود را آزمایش کنید. در اینجا به بهترین روش ها برای بهینه سازی تبدیل برای هر تست اشاره ای کرده ایم.

     تست نظرسنجی کاربران – Qualaroo
     تست کاربر – UserTesting
     Heatmaps – Hotjar
     تست A / B – بهینه سازی شده

۶٫ کمپین تبلیغاتی بازاریابی ایمیلی

 

بازاریابی ایمیلی یکی از مهم ترین اجزای استراتژی بازاریابی دیجیتالی است. مشتریان فعلی و آینده برای شنیدن آنچه شما باید بگوئید انتخاب شده اند. شما فرصتی استثنائی برای تبدیل شدن به یک منبع قابل اعتماد و افزایش نرخ تبدیل را دارید. ابزارهای تبلیغاتی زیادی در بازار وجود دارد، اما هفت ابزار از مهم ترین آنها عبارتند از:

  • MailChimp
  • Constant Contact
  • Hatchbuck
  • Emma
  • Campaign Monitor
  • GetResponse
  • Campaigner

ابزارهای تبلیغاتی

 

ابزار بازاریابی ایمیلی به شما این امکان را می دهد که قالب های خود را سفارشی کنید، و کمپین های خودکار ایجاد کنید و نتایج را به راحتی پیگیری کنید.

۷٫ ابزارهای عمومی SEO

ابزارهای عمومی SEO
این ابزار باید
با دقت مورد استفاده قرار گیرد تا استراتژی های بازاریابی دیجیتالی شما حداکثر تاثیر را داشته باشد. SEO کسانی که محتوا را می بینند را کنترل کرده و انگیزه آنها برای کلیک کردن را مشخص کند.

یک ابزار کلی SEO باید خدماتی نظیر جستجوی کلید واژه، جستجوی رقیب، تحلیل لینک، نظارت PPC و موارد دیگر ارائه دهد. ابزار SEMRush یک ابزار قدرتمند برای مدیریت SEO است. شما می توانید از SEMRush به منظور دستیابی به کلمات کلیدی برای تمام نقاط بازاریابی محتوا، مقایسه عملکرد شما با رقبا و پیدا کردن راه هایی برای بهبود تلاش های کلی SEO خود استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید