mehrclass

Facebook

Twitter

کپی رایت 2017 آکادمی آموزشی مهر.
تمامی حقوق محفوظ است.

17:00 - 9:00

ساعات کاری : شنبه تا پنجشنبه

021-88540326

تماس برای مشاوره رایگان

اینستاگرام

تلگرام

جستجو
فهرست
 

PPC چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد؟

آکادمی آموزشی مهر > مدیریت و بازاریابی  > PPC چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد؟

PPC چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد؟

 

برای اینکه سایت شما در گوگل به صورت ارگانیک رتبه بندی شود، کارهای زیادی می توانید انجام دهید به شرط اینکه اطلاعات عمیق و کاملی در مورد نحوه طراحی و قرار دادن محتوای به روز برای وب سایت خود باشید. البته مهمتر از این ها، باید اطلاعات دقیقی در مورد نحوه رتبه دهی گوگل و سایر موتورهای جستجو به وب سایت داشته باشید.

اگر متخصص وب نیستید و به دنبال این هستید که رتبه سایت خود را در Google افزایش دهید و در نتیجه به دنبال افزایش مشتری و فروش بیشتر هستید، شاید یک کمپین Google Adwords یا Pay-per-Click) PPC) برای شما مفید باشد.

PPC چگونه کار می کند؟

در یک کمپین PPC با توجه به مکان تبلیغات در گوگل بابت تبلیغات سایت خود هزینه ای را پرداخت می کنید. وقتی کسی روی آگهی شما کلیک کند، هزینه کنونی هر کلیک (CPC) از بودجه شما کسر می شود. هنگامی که بودجه اختصاصی شما تمام شود، تبلیغات گوگل متوقف می شود تا زمانی که صندوق شما دوباره پر شود. مطمئنا PPC برای اجرای تبلیغات آسان تر است، البته باید توجه کنید که اگر از اصول اولیه PPC آگاهی کافی ندارید، عجله در فرایند می تواند به عنوان فاجعه ای برای شما باشد.

اگر متوجه شوید پس از ایجاد یک حساب کاربری، هنوز هم سوالات زیادی دارید، به صفحه اطلاعات Farotech که مرتبط با PPC مراجعه کنید.

 

 

 

با نگاه کردن به ۲ نکته مفید زیر، باید بتوانید یک کمپین موثر PPC راه اندازی کنید و بازدیدکنندگان جدید را به سایت خود برسانید.

۱٫ ایجاد اهداف برای کمپین PPC خود

سه سوال وجود دارد که سودمند خواهد بود:

چه کسانی توسط این کمپین مورد هدف قرار می گیرند؟

همیشه به خودتان یادآوری کنید که “شما” قصد دارید به خاطر این قبیل تبلیغات هزینه ی جستجو پرداخت کنید. پس هنگام انتخاب کلمات کلیدی و ایجاد متن تبلیغاتی، شرایطی را در نظر بگیرید که مخاطبان شما بتوانند جستجو کنند و متن تبلیغاتی که با نیازهای آنها مرتبط است را ایجاد کنید.

 

همیشه اطمینان حاصل کنید که محتوا در صفحه لندینگ شما به طور منطقی با کلمات کلیدی و متن های تبلیغاتی تطبیق پیدا میکنند تا کیفیت تجربه کاربر را بالا برده و بازگشت سرمایه گذاری (ROI) خود را افزایش دهید.

کفش های بازدید کننده تان را بپوشید!

 

به عنوان بازدید کننده وارد سایت خود شوید، آیا کلمات کلیدی و آگهی متن توجه شما را جلب کرده یا اطلاعات مفیدی را به شما ارائه می دهند؟

چه نتیجه ای می گیرید؟

آنچه که می خواهید کاربر پس از کلیک کردن بر روی تبلیغات شما انجام دهد را شناسایی کنید و در تبلیغات ppc خودتان به عنوان هدف قرار دهید. این هدف را به عنوان یک دکمه فراخوان در متن تبلیغ خود قرار دهید. سپس بازدیدکنندگان را به یک صفحه لندینگ هدایت کنید تا به راحتی به سمت هدف شما هدایت شوند.

کمپین PPC شما چگونه موفق خواهد شد؟

 

اطمینان حاصل کنید که قبل از راه اندازی کمپین برای سنجش موفقیت، راه را تعیین کرده اید. مطمئن شوید URL های ردیابی برای تجزیه و تحلیل ترافیک جستجوی پرداخت شده تنظیم شده اند. تجزیه و تحلیل مستمر معیارهای تبلیغاتی شما، کلمات کلیدی را که ممکن است بخواهید در آینده بیشتر استفاده کنید یا کنار بگذارید را نشان می دهد.

 

تنظیمات PPC خود را در Google Adwords بررسی کنید.

در مورد شبکه گوگل هوشمند باشید. به طور پیش فرض، Google Adwords همه کمپین را با توجه به قوانین شبکه Google انتخاب می کند. این شبکه از سایت ها شامل Google.com، سایت های شریک مانند AOL.com و Ask.com و سایت های Display Network می باشند. اگر شروع به کار کردید، بهتر است از شبکه Google Display استفاده کنید.

اگر شروع به کار کردید، بهتر است از شبکه Google Display استفاده کنید. این شبکه با نمایش دادن آگهی های شما در هزاران سایت، هزاران نفر از بازدیدکنندگان را به نمایش خواهد گذاشت. البته باید توجه داشته باشید که اگر با بودجه محدودی کار می کنید، شبکه Google Display می تواند سریعتر بودجه شما را به اتمام برساند و رتبه شما را در Google.com به خطر بیندازد.

شبکه نمایش داده شده می تواند برای کلمات کلیدی که با دقت انتخاب شده اند و متن تبلیغاتی که به طور خاص برای یک نوع آگهی طراحی شده است، موثر باشد.

جستجوی محلی

از جستجوی محلی به عنوان یک مزیت یاد می کنیم. به طور پیش فرض، Google Adwords آگهی های تبلیغاتی شما را به صورت ملی تنظیم می کند. این امر می تواند هزینه تبلیغات را به مراتب چند برابر کند. اگر کسب و کار شما یک کسب و کار محلی است، یا اینکه ارسال کالا یا خدمات شما فقط مختص یک مکان جغرافیایی خاص است، جستجوی محلی بهترین شیوه برای تنظیم موقعیت جغرافیایی شما در Google Adwords است.

دانستن زبان حساب شما

Google Adwords گزینه هایی را برای تنظیم زبان، برنامه ریزی تبلیغات و دستگاه ها فراهم می کند. به عنوان بهترین عمل، همیشه به تنظیمات هر کمپین بروید تا مطمئن شوید که کمپین شما به درستی تنظیم شده است.

 

دیدگاه خود را بنویسید